Відкрите суспільство

«...кому підпорядковується публічна влада, кому підпорядковується верховна влада в країні - бандитам або громадянам країни? До того часу, поки це питання не вирішене, ніякі інші питання не можуть бути вирішені.»

Андрій Іларіонов

«Янукович – людина старого кримінального складу, яка має свої ігри «за поняттями». У тому світі не ухвалюють закон в принципі. Така людина може говорити про закон, але кримінальний світ не любить закону... Карні злочинці в таборах говорили політичним: ви прийдете до влади і знову мене посадите, оскільки моя справа – обійти закон, а ви хочете привести суспільство до закону»

Євген Сверстюк, доктор філософії, політв'язень радянського режиму.

пʼятницю, 13 квітня 2012 р.

Міністру Віталію Захарченку: чому проти людей виводять бидло?


Шановний Віталій Юрійович!
Вчора я був на Михайлівській площі на акції протесту проти забудови Андріївського спуску. Як журналіст і як киянин. Як не дивно, до акції “ненав'язливо” приєдналося декілька десятків співробітників Беркута. В цілому у мене немає питань, навіщо вони там з'явилися. Очевидно, часи такі і таке ось дивне в правоохоронних органів розуміння мирної акції протесту.
Скажу чесно, я прагну шанобливо відноситися до роботи міліції та Беркута на масових акціях. Але вчора в оточенні бійців Беркута були люди, в яких мені було складно пізнати співробітників правоохоронних органів.
Вони були без форми, не представлялися і поводилися, м'яко кажучи, зухвало. Саме ці хлопці декількома хвилинами раніше намагалися розтаскати натовп протестуючих на підходах до площі. І саме один з них штовхнув об стінку учасницю мітингу.
Мені так і не удалося довідатися, хто вони, ці хлопці в цивільному. Офіцери вдавали, що їх не знають, а самі парубки з оточення прагнули не виходити. 
У зв'язку з цим, Віталій Юрійович, у мене до Вас декілька питань.
1. Наскільки я розумію, ці хлопці все ж Ваші співробітники. Поясніть, чому вони не у формі? Чому без пізнавальних знаків?
2. Чи правильно я розумію, що це Ви або Ваші підлеглі дають їм право поводитися як гопота з далеких 90-х? Якщо вже вони працюють під прикриттям, чому поводяться як бидло?! У них є для цього відповідна інструкція?
3. Якщо вони Ваші співробітники, чому плутаються в свідченнях і представляються то працівниками зеленбуду, то співробітниками міськбуду?!))
І останнє.
Відверто кажучи, якби такий парубок підійшов до мене з не дуже ввічливим питанням “Якого х ти несеш це в руках?”, я б не став запитувати у нього документи. А якби мені повезло виявитися поряд з дівчиною, яку штовхнув один з ваших молодців, я б вирішив, що маю право за неї заступитися. Можливо, одному мені це б не вдалося. Але якби нас було п'ять-сім людей, думаю, в швидку допомогу звернулася б не дівчина, а один з цих “співробітників”.
Я здогадуюся, хто зрештою виявився б винним, і які відписки ми б отримали з Вашого відомства.
Але, пан міністр, я хочу щоб Ви зрозуміли і усвідомили: у такій ситуації провокатор не дівчина, не цей “співробітник” і не ті, хто може його побити. А особисто Ви, з чийого відома вони "працюють". І я сподіваюся, Ви готові нести відповідальність за хамство цих парубків. Як міністр і як чоловік.
Мустафа Найем                13.04.2012 8:58
http://www.ord-ua.com/2012/04/13/ministru-vitaliyu-zaharchenko-pochemu-protiv-lyudej-vyivodyat-byidlo/?lpage=1

Немає коментарів:

Дописати коментар