Відкрите суспільство

«...кому підпорядковується публічна влада, кому підпорядковується верховна влада в країні - бандитам або громадянам країни? До того часу, поки це питання не вирішене, ніякі інші питання не можуть бути вирішені.»

Андрій Іларіонов

«Янукович – людина старого кримінального складу, яка має свої ігри «за поняттями». У тому світі не ухвалюють закон в принципі. Така людина може говорити про закон, але кримінальний світ не любить закону... Карні злочинці в таборах говорили політичним: ви прийдете до влади і знову мене посадите, оскільки моя справа – обійти закон, а ви хочете привести суспільство до закону»

Євген Сверстюк, доктор філософії, політв'язень радянського режиму.

понеділок, 8 жовтня 2012 р.

Дмитро Павличко: «Свобода» – це та політична партія, яка перехопила концепцію національної держави. «Свобода» має бути у парламенті»


«Я належу до об`єднаної опозиції. Але для мене об`єднана опозиція – це не тільки Яценюк і команда. Для мене об`єднана опозиція – це Яценюк, Тягнибок і Кличко. «Свобода» для мене внутрішньо, духовно – найближча. Це та партія політична, яка перехопила концепцію національної держави. Я хотів би, щоби «Свобода» була в парламенті» – заявив в інтерв’ю журналістам проекту «Особливий погляд» поет, перекладач, літературний критик, громадсько-політичний діяч, Герой України Дмитро Павличко.
Також відомий український діяч зазначив:
«Сьогодні влада, президент працюють проти української державності. Російська мова за царської і комуністичної влади – це була мова окупації. Але за Незалежної України – це була мова, з якою ми починали звикати  жити у добрі, у взаєморозумінні. Одначе президентові цього було не потрібно. Їм захотілося нав'язати нам так звану «регіональну» мову. І це тільки початок. Ви ж добре знаєте: Партія регіонів іде з відвертим закликом-гаслом встановити другу державну – російську мову – по всій території. Ми мусимо сьогодні показати, що ми розмовляємо українською і будемо завжди нею розмовляти. Її у нас не вирвуть. Її не вбили ні царі, ні комуністи, і ніхто її не вб'є.
З того часу як Янукович підписав мовний закон, російська знову стала мовою окупантів. І я, який любив і перекладав з російської, – я тепер  не буду ніколи розмовляти російською мовою.
У нас сьогодні не опоненти, а вороги, які хочуть потоптати українську державність. Бо той, хто забирає від нас церкву, мову, то значить – забирає землю. Бо мова – це земля, це територія, це душа, це минуле і це майбутнє наше. Тому я буду чекати голосу «Свободи», я буду вітати «Свободу» в нашому парламенті. Я хочу, щоб вона там була. І я звертаюся до людей, які мене чують – голосуйте за «Свободу!»
Я хотів би, щоби «Свобода» була в парламенті. Я хотів би, щоб ці наші три опозиційні колони були разом і об'єдналися. Це мені дуже дороге.
Але ми повинні подумати: що буде тоді, коли вибори будуть сфальсифіковані? Я кличу людей на Майдан. І я думаю, що справжній поклик має вийти від наших політичних лідерів. І я чекаю на цей поклик. І думаю, що цей поклик буде від «Свободи». Бо після фальсифікації у нас нема іншого виходу – тільки Майдан».
Прес-служба Всеукраїнського об’єднання «Свобода»  067-441-46-01
 twitter.com/vo_svoboda        Skype: Yuriy.Syrotyuk

Немає коментарів:

Дописати коментар